среда, 28. мај 2008.

Prstenje

Nikako da se sastavim sa vremenom i pokazem vam svoje nove radove.
Ovih sam dana radila prstenje od filca na koje sam usivala metalne dugmice:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ovo su tri prstena samo zajedno slikana...mada mogu i tako da se nose a i pojedinacno.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

6 коментара:

Анониман је рекао...

Odlicni su Zorice,trenutno mi se ova tri sa bisercicima najvise svidjaju,ali za 5 minuta me pitaj ponovo,vjerovatno ce mi neki drugi biti favorit:))

bensedin art је рекао...

Nabasala sam na tvoj blog preko Suzane, i moram da podelim oduševljenje. Prstenje je jako lepo, kao i one ogrlice u bojama duge. Divne su!

Zorica-Filzlaus је рекао...

Suzana mi je najveca reklama:)
Drago mi je da ti se svidaju moji radovi.Inace DUGE su pravi hit u svim varijantama.

tamaris је рекао...

ajde zorice,znamo da ima jos fenomenalnih radova!postavljaj slicice!

Apatinka је рекао...

i ja čekam još sličica :)

Анониман је рекао...

prstenje je skroz ludooo (:
preporuchicu te drugaricama :)