недеља, 06. јул 2008.

Dekupaz ogrlice

Posto izgleda samo ja mogu da nosim filcane oglice u toku leta i na +40 :)pronasla sam alternativu za filc i sa kojom se ovih letnjih dana zabavljam:
Dekupaz:posto ne vladam tehnikom bas naj bolje,pronasla sam papir koji ne moram sa spajam (zbog sara) i napravila sam par pravih letnjih oglica
Bela u razlicitim kombinacijama sa zlatnim perlama je postala odmah hit leta jer sam prodala u jako brzom vremenskom periodu par komada
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
<Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

I posto se jako tesko odvajam od filca morala sam da napravim jednu u kombinaciji sa filc perlama
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

7 коментара:

Nena је рекао...

Svidjaju mi se Zorice!!!
Interesantno da si tako nesto probala, ja se nikada ne bih toga setila. :)
Nadam se da uzivas u dekupazu kao i u filcu. :)

mima је рекао...

stvarno svaka cast za ideju,izgleda odlicno!i koliko vidim sasvim dobro vladas tehnikom:)
ova narandzasta mi se narocito svidja.

joe* је рекао...

zorice odlične su!
tehnika ti je sasvim dobra, bar koliko ja mogu da primetim...
narandžasta sa filcom je super, a pošto je filc prva ljubav...nema da omane!
alternativa se dobro pokazala... ;)

Suzana је рекао...

Ja sam zlatnu vidjela uzivo, pipnula je, probala je...i mogu vam reci da izgleda mnogo, mnogo bolje nego na slici !

Milica је рекао...

Zorice, odlicno izgledaju ove ogrlice. Probala sam jedno nesto slicno, ali mi je kuglica ostala sva nabrana, sa faltama, ma mnogo smesno :))

Danijela је рекао...

Izvinjavam se ako si vec objasnila ali interesuje me da li si koristila onaj specijalni lak za dekupaz ili obicni lak.Hvala,pozdrav.

Zoricina radionica је рекао...

Danijela koristila sam specijalni dekupaz lak.