петак, 5. септембар 2008.

Montenegro

Kao sto znate bila sam na odmoru sa familijom.Odmor smo proveli i malom gradicu Kotoru na Crnogorskom primorju.Svih 15 dana smo imali predivno vreme i iskoristili smo ga za suncanje i kupanje na maloj Kotorskoj plazi.
Naravno da sam upoznala Suzanu ,Kadinelu i ovom prilikom zelim da se zahvalim njenom muzu i njoj na prijatnom drustvu ,perfektno spremljenim skoljkama i dobrom vinu:)
A ovo je pogled sa Suzanine terase...Suzana da znas da ti zavidim( a i drugi ce)!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

5 коментара:

Анониман је рекао...

zavidim bogami....drago mi je da si se lepo provela,jedva cekam da vidim kakvu si inspiraciju ponela sa odmora :*

Анониман је рекао...

bogami, zavidim i ja...

joe*

Nevenka Balunovic је рекао...

E, pa da znas da je bas divan pogled. I drago mi je da ste se konacno upoznale, druzile i lepo provele.
Boze zdravlja i drugi put. :)
I cekam i ja nove radove.
Nena:)

Unknown је рекао...

Ma malo je reci da Vam zavidim, mnooogooo mi , bre teeeskooo...
Al` lakse mi je malo kad vidim da ste se lepo provele!
Divno je sto ste se srele i provele neko vreme zajedno! Volela bih da sam bila sa Vama!

Анониман је рекао...

Evo i mene konacno,nemojte previse da nam zavidite nego se pridruzite:))) A ti Zorice , samo da znas da ja jedva cekam da ponovimo druzenje !!