среда, 5. новембар 2008.

Izlozba

Prosle godine sam posetila izlozbu koju tradicionalno pred Bozicne praznike organizuje Bärbl Frey u svojoj predivnoj kuci u Grazu,bila sam odusevljena i jako sam srecna sto ja imam cast da ove godine ucestvujem na istoj.
Pozivnice su gotove i kad sam ih videla nisam mogla da verujem da na njima stoji moje ime.U ponedeljak se poslato 1960 pozivnica...
Ovo je pozivnica koja je stampana u formatu razglednice.Sa leve strane je poledjina gde pise kada i gde je izlozba ,a sa desne strane je lice pozivnice.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

5 коментара:

Danijela је рекао...

Divno Zorice!Zelim ti puno uspeha.

handmade by mima је рекао...

Bash mi je drago zbog tebe,zhelim ti puno uspeha u prodaji i promociji :*

Анониман је рекао...

Koliko vidim na pozivnici,samo je tri ucesnice?!! To je stvarno uspjeh, Zorice! Na jednom takvom mjestu, sa takvom reklamom i u takvom drustvu izloziti svoje radove ! Svaka cast, potpuno je zasluzeno :))

Unknown је рекао...

Pozivnica je prelepa!
Najsrdacnije cestitke za ucesce na izlozbi - to je velika cast i ogromno zadovoljstvo jer je potvrda Tvom izuzetnom radu!
Zelim Ti uspesan nastup i lep provod!
Pozz!

Zorica-Filzlaus је рекао...

Veliko vam hvala na podsci:)
Izvestaj sledi!