недеља, 8. фебруар 2009.

Igle za filcanje*Filznadel

Ko god je filcao sa iglom zna da je potrebna velika koncentracija i da mora puno da se pazi jer stradaju prsti a i igle pucaju.
Ja imam veliki problem pri filcanju podmetaca jer je filc dosta cvrst i ponekad mi pukne pri ficanju jednog podmetaca cak i do 5-6 igala:(.Tako da igle kupujem ne na komad nego na desetine.
Jednog dana kod sam radila su mi slomljene igle stojale na stolu pored jedne patent olovke i sinula mi je ideja da bih mogla da stavim spic igle u olovku i dalje da filcam ...tako sam resila svoj problem.






Eine Filznadel ist eine dünne Nadel, deren Oberfläche über eine feine Widerhakenstruktur verfügt.Filzen mit der Nadel ist unkompliziert und schnell zu erlernen aber die brechen leicht ab, und so habe ich für mein Problemlösung gefunden!

5 коментара:

Анониман је рекао...

Hahaha bitno da si se snasla,super ti je ideja :)

Apatinka је рекао...

ovo je super! Hvala na savetu draga :*

Kuga је рекао...

stvarno ti je super ideja, svaka chast!, nego gde uopste nabavljas igle za filcanje, ja sam naiso na neke nemacke 3 komada za nekih 350 dinara..

Zorica-Filzlaus је рекао...

Dragi KUGA!
Ja kupujem filcane igle u Ausrtiji,ovde(jer ja tu zivim) su dosta povoljnije a koliko znam u Srbiji mozes da kupis kod http://www.marti.rs/.

Diana је рекао...

Odlicna ideja! A i podmetaci su super ;).