уторак, 10. март 2009.

Belo- zeleno martovsko cvece ♥♥ Grün-weiße Märzblüten ♥♥

Tema meseca matra na Dawandi je bila belo zeleno martovsko cvece.
Svako ko zeli da mi rad bude mesec dana na prvoj stranici Dawande treba da uradi nesto po zadatoj boji ili tematici i da postavi na forumu Angebote(ponude).
Moje kreativne drugarice i ja smo se portrudile i uradile za ovu temu ,svaka u svom stilu.Svakog meseca je nova tema pa sledecg puta se pridruzite i vi!



Suzana
Zenit
Lidija
Sonja
Zorica

Dawanda Forumsaktion : ♥♥ Grün-weiße Märzblüten ♥♥
Meine kreative freundinnen und ich haben mitgemacht

12 коментара:

Анониман је рекао...

Savrseno! Uz svaku torbu po ogrlica, jedan pogled u ogledalce i pravac u prolecnu setnju :))

Drangulije је рекао...

Ne znam sta bih pre izdvojila...
:)

Kadinela је рекао...

Super!! Nadam se da ce za aprilsku dawandu biti jos vise slicica!

Diana је рекао...

Kako je lijepo sve ovo, pa jos ovako skupa. Inace volim zeleno, a ovi radovi su divni.

Renesansa је рекао...

Sve autore poznajem i divim im se i ne znam koji rad je lepši i... ma samo nastavite divne moje drugarice

Unknown је рекао...

Fenomenalno izgleda!
Iskreno mnogo sam uzbudjena sto sam se usunjala i ovdje.
Hvala Zorice!

filzundgarten је рекао...

Ich liebe zur Zeit auch grün-weiße Dinge. Die sind so schön frühlingshaft, eben wie der März!
Liebe Grüße von Ute

Nevenka Balunovic је рекао...

Bravo, odlican posao ste odradile!
Svaka cast. :)

Nena3110 је рекао...

Sjajno, svaki rad je prelep.
Cestitam!

Biene је рекао...

Wunderschöne Sachen habt ihr da gemacht!!!

Schönen Tag!
Biene

Apatinka је рекао...

Baš mi je drago što se nalazim među ovim majstoricama :) A i kombinacije su prelepe!!!

Manuela је рекао...

Die mehrstrangige Kette ist tolllll! Eine Glasperle würde sich da wirklich gut drauf machen ... lach...

nöö, im Ernst, finde ich sehr schön.
Lieben Sonntagsgruß von der
Manu