петак, 29. јануар 2010.

Radost* Mein Glück

Eto meni radosti.Ovakav sam filc kupila pre par godina,naravno odavno sam ga potrosila.Jako sam bila zadovoljna sa njime jer se lako filca i pritom efekat na perlama koji se dobija je prelep.Dugo ga nije bilo u prodavnicama,naravno danas kad sam ga videla kupila sam sve boje koje su imali.Obradovala sam mu se jako ,cini mi se da sam sebi kupila nov par cipela ne bih se tako radovala ;)



Nach diesem Filz habe ich lang gesucht und heute endlich mal zum kaufen gefunden.
Habe mir sehr gefreut dass ich ihm gefunden haben

Filzwolle

Hier mal Paar vergessene Werke.
Evo i par zaboravljenih radova od tog filca.

PICT3250







7 коментара:

Drangulije је рекао...

Imas pravo... efekat je bas lep... Drago mi je sto si ovakav filc nasla ponovo! :)

Frauke-Filz.de је рекао...

Oh, die sieht aber ein bisschen grob aus!? Bei "Wollknoll" und "Die Wollfabrik" gibt es sie auch in feiner Merinoqualität! Aber sehr schöne Farben, besonders die grüne Mischung!
LG,
Frauke

heklica је рекао...

Jedva čekam da vidim nove radove od ovoga. Šteta što se zelena ogrlica ne može uveličati :(

Zorica-Filzlaus је рекао...

Frauke!Ja die sieht grob aus aber verfilzt sich sehr gut und leicht.

Misha!Sliku zelene ogrlice sam jedva pronasla i na zalost nemam vecu:

daca је рекао...

jeeee za kupovinu.biće uskoro novih slika...

Škrabalica је рекао...

da, da biće novih slika :) baš zanimljiva fora :D
te filz-it vune imalo je kod nas pronaći, kod tamare u martiju :)

Zorica-Filzlaus је рекао...

Ko mi je kriv kad nikom nisam rekla da trazim tu vunu!Sad znam gde da trazim;)