среда, 10. фебруар 2010.

Filcani šešir *Filzhut

Moj prvi filcani šešir !
Napokon sam zavsila filcanje šešira i pošto ova zima nema nameru da prestane nosim ga nonstop i prosto sam oduševljena.Jako je topao i ne propušta vlagu,bude mokar ali samo sa spoljne strane.Posto ima dva lica,jedna strana je crna a druga crvena,samo ga okrenem po potrebi ,ponekad okačim cvetić sa strane i opet imam novi šešir;)




Mein erster Filzhut...
Außen ist rot/schwarz, innen schwarz und kann ich im beidseitig tragen.
Von meinem Hut bin ich sehr begeistert.



DSCN0163

Nedostaje mi naša ljubav,
Ponekad još u moj filcani šešir spustiš osmeh ko čarobni cekin...
I tad sam svoj... Jer ma kako me zvali ja sam samo tvoj lični Harlekin...
Ponekad još... Suza razmaže tintu... I ko domina padne zid u lavirintu...
Djordje Balaševic

DSCN0148

Ovako je izgledao u procesu filcanja,prosto za ne poverovati kako se vuna skupi i postane čvrsta.

Fílzkurs

7 коментара:

heklica је рекао...

Odličan ti je šešir! A ova poslednja fotka je prosto sjajna :DDD

Nart је рекао...

Postovana G-djo Zorice,
Odusevljena sam vasim radom. Pratim Vas od nedavno. Velika ste inspiracija i sve pohvale. Sesir je savrsen.Pozdrav. N

Zorica-Filzlaus је рекао...

Hvala na komplimentima!

Poslednja slika je kao karikatura! Ja mrtva umorna posle infekcije oka i dva dana posle operacije noge starijeg sina:(sa druge strane sam bas nju htela da vam pokazem jer se na njoj lepo vidi koliko je velik sesir pre filcanja!

Silvija Patak је рекао...

Ja sam odusevljena filcanjem, sesir je naravno neverovatan :)

Drangulije је рекао...

sesir izgleda bas profi... :) kao da je kupljen...

bensedin art је рекао...

Šešir je boli glava, svaka čast ženo!

Donda је рекао...

Zorice odusevljena sam! Sesir je sjajan i odlicno ti stoji!