среда, 17. фебруар 2010.

Sehnsucht nach dem Frühling*Čežnja za prolećem

Auf der Suche nach dem Frühling



U potrazi za prolećem

gelb

Schöner Frühling, komm doch wieder,
lieber Frühling, komm doch bald,
bring uns Blumen, Laub und Lieder,
schmücke wieder Feld und Wald
August Heinrich Hoffmann von Fallersleben

Blumenkette
Nekako s proleća
noć mi oči otvara
nemam san da uhvatim
nemam dana da ne izgubim
a hoću da te vodim ja
tragom sunca,jugom maslina
to je dodir tvojih bedara
moja duša bas te voli najdraza
sav sam ti od ludila
bez tebe s proleća/


Ladybird

Blumenkette

Rose

7 коментара:

Drangulije је рекао...

Divan nacin za prizivanje proleca.
PRELEPO si ovo uradila... :)

heklica је рекао...

Fantastične su. Moj favoriti su ona s rozim cvetom i ona s belim radama. Fantastično to radiš!

Cronitty је рекао...

Prekrasne su, apsolutno prekrasne!!! Najvise mi se svidja ova s bijelim cvijetom, ali zapravo je jako tesko odluciti jer je svaka ijepa na svoj nacin.

Dasha ♥ је рекао...

Divne su ti ove ogrlice... najcesce nosim crnu boju garderobe i obozavam kad je nakit u veselim bojama...:))

bensedin art је рекао...

Sve bih ovo nakačila na sebe, bez izuzetka!

Ivanina mala radionica је рекао...

E slazem se sa svim komentarima ...ja bas ne bih sve stavila na sebe odjednom ali redom bi isla sigurno ....bubamare su neprevazidjene ...prelepi su radovi ...

jurooma је рекао...

Very nice and interesting necklaces